Týden 1.

Nečekal jsem. že to bude tak jednoduché, změna jídelníčku v pohodě, jen ty vejce a jejich šílená příprava, musím se porozhlédnout po přísunu bílků jinou formou. Bohužel to co používá Ferriss se tady samozřejmě nedá sehnat.

Zkusím sušené bílky a uvidíme co z toho bude.

Těším se na sobotu to by měl být den bez diety a tím pádem prasoden, nacpu se k prasknutí :)

Konec prvního týdne sobota ráno:

Váha: 118,6

Měření zatím flákám uvidíme co tomu dají další týdny….

 

Den druhý

Tak kapitoly týkající se váhy a hlavně jejího snížení jsou přečteny.

 

Vypadá to jednoduše, velmi zjednodušeně řečeno vyhodit nadbytečné sacharidy, tuky a cukry…

Ok Sbohem brambory, rýže, mouko, cukrovinky a vítej maso, luštěniny a hlavně bílkoviny…

K tomu máme zváženo změřeno a zaznamenáno v tabulce s připojeným grafem. Dáme tomu nějaký čas..

 

Den D

Ano, nadešel čas ke změnám. Můj fyzický stav mne přestal bavit a je potřeba se sebou cosi stvořit.

Pro začátek :

Věk: 35
Výška: 186
Váha: 124
Obvod přes pupek :124
Obvod boků: 116

Každému musí z výše uvedených čísel být naprosto jasné, že se blíží katastrofa. Došlo to i mně, takže co s tím.  Cvičit nehodlám, jsem lenoch. Jím to co mi chutná, kouřím a chlastám, láhev vína denně není žádný problém.

No znáte to, jedna paní povídala že tohle funguje a tamto funguje. Dnes mi jedna „paní“ povídala o knize Čtyřhodinové tělo  od  Timothy Ferrisse, nic nedělat necvičit jenom trochu změnit jídelníček. Nemám co ztratit. Nákup e-booku byl otázkou minuty a 300 korun.